De-a lungul timpului am vazut multe persoane care desi aparent faceau totul cum trebuie nu reuseau sa slabeasca sau slabeau foarte putin, si era doar o chestiune de timp pana cand motivatia lor se ducea pe apa sambetei si renuntau complet. Aceste persoane frecventau sala de forta, lucrau antrenamentele corespunzator si aveau o alimentatie corecta (sau cel putin asa credeau) dar faceau urmatoarele greseli:

  1. Trateaza caloriile in mod egal indiferent de sursa lor

dani grigore, slabeste sanatos, slabeste rapid, trucuri slabire

NU toate caloriile sunt EGALE. 100 calorii de legume nu sunt acelasi lucru cu 100 calorii provenite dintr-o ciocolata. Acestea elibereaza insulina intr-un mod diferit. Insulina are un rol esential in procesul de slabire il are cantitatea de insulina produsa de corpul nostru. Insulina regleaza nivelul de glucoza din sange, iar aceasta glucoza elibereaa energie. Problema apare atunci cand aceasta insulina este eliberata constant pe toata perioada zilei. Acest lucru previne pierderea in greutate, ba chiar mai mult, incurajeza inmagazinarea energiei sub forma de grasime corporala. Alimentele care favorizeaza cresteri ale nivelului de insulina sunt cele care contin carbohidrati sub forma de zaharuri. Surse sanatoase de carbohidrati sunt legumele, fasolea si orezul, aceastea digerandu-se incet si favorizand eliberarea insulinei treptat.

  1. Se concentreaza mult pe arderea grasimilor si nu pe dezvoltatrea musculara

Dezvoltarea musculara are un rol esential in stimularea metabolismului dar, in acelasi timp,  afecteaza anumiti hormoni cu rol in slabire cum ar fi : INSULINA, LEPTINA SI GRELINA. Acestia au rolul sa comunice si sa informeze celulele daca este cazul sa inmagazineze grasimea sau sa o elibereze.

  1. Au incredere in pastile sau „suplimente” de slabit

 

Desi multi vor fi dezamagiti, adevarul este urmatorul : nu exista scurtaturi pentru a ajunge la silueta dorita. Pastilele de slabit sau care promit o ardere accelerata a grasimii vor avea ca efect o crestere a ritmului cardiac pana la niveluri nesanatoase. Deasemenea, acestea au si unele efecte secundare deranjate sau chiar periculoase pentru sanatate cum ar fi:

  • Voma
  • Ameteala
  • Greata
  • Diaree
  • Palpitatii
  • Colesterol marit
  1. Nu se odihnesc suficient

dani grigore, slabeste sanatos, slabeste rapid, trucuri slabire

Lipsa somnului duce la dereglari hormonale grave, iar printre ecesti hormoni afectati de lipsa odihnei sunt: LEPTINA SI GRELINA. Grelina este hormonul responsabil de senzatia de foame, iar leptina este responsabil de senzatia de satietate. Lipsa odihnei suficiente duce la o crestere a nivelului de Gherlina si o scadere a nivelului de Leptina, ce au ca efect o senzatie continua de foame.

  1. Sunt prea stresati

sres, scapa de stres, slabeste sanatos

Una dintre cele mai grave afectiuni ale secolului nostru este stresul care, pe langa problemele de ordin social, acesta produce si probleme de sanatate. Un organism stresat va produce un hormon numit cortizol, care la randul lui produce acea pofta de „ceva dulce” dar si dicteaza organismului sa inmagazineze mai multa grasime corporala.

Mai sus am prezentat cateva trucuri ce vin in suplimentarea unui stil de viata sanatos ce presupune activitate fizica efectuata in mod constant dar si o alimentatie corecta si cat mai naturala.Tinand cont de aceste trucuri, veti intelege mai bine ce se intampla in organismul vostru si astfel il ajutati sa scape de kilogramele nedorite dar si sa evitati o multitudine de afectiuni ce vin odata cu greutatea in exces.

You may also like these posts
BENEFICIILE PSIHOLOGICE ALE SPORTULUI ASUPRA COPIILORCe alimente ne ajuta sa ne ferim de raceala ?